logo
ХЕРСОНСЬКИЙ
РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР
ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Підсумки моніторингу якості початкової освіти (читацька компетентність)
06.03.2019
Підсумки моніторингу якості початкової освіти (читацька компетентність)

Питанням читацької компетентності присвячено третю частину звіту моніторингового дослідження початкової школи.

У цій частині Ви дізнаєтеся відповіді на значну кількість запитань, як-от:

  • Що таке читацька компетентність, і як її вимірювати?
  • У кого читацька компетентність сформована краще: у хлопців чи у дівчат?
  • На якому рівні читацька компетентність сформована в українських четвертокласників?
  • Які чинники впливають на читацьку компетентність учнів і як саме?

Для того, щоб знайти відповіді на ці та інші запитання щодо читацької компетентності четвертокласників, ознайомтеся з Частиною ІІІ Звіту про результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» (http://testportal.gov.ua/2019/03/01/naskilky-vpravnymy-chytachamy-ye-ukrayinski-chetvertoklasnyky/).

повернутися до переліку новин
К сожалению ваше время вышло