logo
ХЕРСОНСЬКИЙ
РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР
ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Перелік новин
15 травня на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» проведено навчально-методичний семінар для екзаменаторів з англійської мови
15 травня 2015 року Херсонським регіональним центром оцінювання якості освіти на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» проведено навчально-методичний семінар для екзаменаторів, які здійснюватимуть перевірку бланків «Б» сертифікаційних робіт  учасників ЗНО з англійської мови. Під час навчально-методичного семінару екзаменатори працювали над вивченням теоретичних основ перевірки бланків «Б» щодо оцінювання як змістового наповнення власного висловлення учасника зовнішнього оцінювання,  так і використання лексики й граматики для його оформлення. Друга, практична частина семінару, передбачала здійснення сертифікації залучених екзаменаторів на основі виконання ними тренувальної перевірки бланків «Б», зміст яких максимально наближений до змісту реальних сертифікаційних робіт учасників зовнішнього оцінювання з англійської мови. Перевірка екзаменаторами…
Результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури вже на інформаційних сторінках
Результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури розміщено на інформаційних сторінках, створених на офіційному веб-сайті Українського центру оцінювання якості освіти. √ таблиця переведення тестових балів, отриманих учасниками зовнішнього незалежного оцінювання 2015 року за тест із української мови, в шкалу 1-12 балів √ таблиці переведення тестових балів, отриманих учасниками зовнішнього незалежного оцінювання 2015 року за тест із української мови і літератури, в рейтингову шкалу (від 100 до 200 балів) Прийом апеляційних заяв щодо результатів зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури відбувається до 17 травня 2015 року (у разі подання апеляційної заяви за допомогою поштового зв’язку дата подання визначається за…
Апеляція результатів ЗНО у 2015 році
Відповідно до Порядку визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженого наказом МОН України № 300 від 16 березня 2015 року, результати зовнішнього оцінювання можуть бути предметом апеляційного оскарження. У разі виникнення сумніву у учасника ЗНО щодо правильності встановлення його результату зовнішнього оцінювання з певного предмета, він може подати апеляційну заяву в письмовій формі на ім’я директора Українського центру оцінювання якості освіти, у якій зазначаються: прізвище, ім’я, по батькові учасника зовнішнього оцінювання; номер сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання; назва навчального предмета, результат зовнішнього оцінювання з якого оскаржується; номер контактного телефону; дата подання апеляційної заяви. Якщо в апеляційній заяві не будуть указані вищеперелічені дані, апеляційна…
 Визначено пороговий бал «склав/не склав» з української мови і літератури
Відбулося засідання експертної комісії при Українському центрі оцінювання якості освіти, на якому визначено пороговий бал «склав/не склав» для тесту з української мови і літератури. За результатами статистично-математичних розрахунків Українським центром оцінювання якості освіти було запропоновано членам комісії встановити пороговий бал, що відповідає 25-ти тестовим балам. У цьому разі його б не подолали 13,3% учасників зовнішнього незалежного оцінювання.Члени експертної комісії після обговорення прийняли рішення знизити пороговий бал до 22-ох тестових балів, що дасть можливість його подолати 91,6% учасників зовнішнього незалежного оцінювання.У зв’язку із прийнятим експертною комісією рішенням про зміну розрахунку порогового бала результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури…
12 травня об 11:00 в режимі онлайн буде визначено пороговий бал ЗНО з української мови і літератури
Уперше в прямому ефірі УЦОЯО визначить пороговий бал «склав/не склав» для ЗНО з української мови і літератури. Повідомив освітній портал. Зокрема, 12 травня 2015 року об 11:00 освітній портал “Педагогічна преса” транслюватиме засідання експертної комісії Українського центру оцінювання якості освіти, під час якого будевизначено пороговий бал «склав/не склав» для зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури. УЦОЯО нагадує, що абітурієнти, які не подолають «поріг» «склав/не склав» для ЗНО з української мови і літератури, не будуть допущені до проходження зовнішнього незалежного оцінювання з інших предметів, тож не зможуть брати участь у конкурсному відборі при вступі до вищих навчальних закладів. За…
8 травня відбулися засідання фахової предметної комісії з української мови та апеляційної комісії УЦОЯО
8 травня 2015 року відбулися засідання фахової предметної комісії з української мови та апеляційної комісії Українського центру оцінювання якості освіти, на яких розглядалося питання про завдання №29-33 тесту з української мови і літератури. Усі експерти-члени фахової предметної комісії повторно підтвердили правильність відповідей до всіх завдань тесту з української мови, які були ухвалені на засіданні комісії 24 квітня 2015 року. Також вони ухвалили рішення вважати інші варіанти відповідей до завдань №29-33, що їх дали учасники зовнішнього незалежного оцінювання, неправильними, «оскільки вони не випливають зі змісту тексту Г. Пагутяк «Маленький шлях – не для людей…». Експерти, проаналізувавши психометричні характеристики завдань №29-33 до…
Ігор Лікарчук:
Завершено експрес-аналіз тесту з української мови і літератури Незалежне тестування цього року розпочалося гучно. У центрі уваги опинився тест з української мови і літератури. Дискусії ведуться навколо п'яти його завдань. Це запитання до уривку з тексту сучасної української письменниці Галини Пагутяк "Маленький шлях — не для людей". Підлив масла у вогонь і той факт, що авторка тексту написала відкритого листа до директора Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) Ігоря Лікарчука, де зауважила, що завдано шкоди її репутації, і розкритикувала завдання до уривка зі свого тексту. "Батьки" тесту з критикою не погоджуються. Абітурієнти, які побачили опубліковані Центром тестування правильні відповіді і…
Результати експрес-аналізу виконання окремих завдань сертифікаційної роботи з української мови і літератури
Український центр оцінювання якості освіти завершив обробку бланків відповідей типу А учасників зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури. За підсумками цієї роботи здійснено експрес-аналіз виконання завдань. Результати експрес-аналізу показали, що завдання до тексту Г. Пагутяк «Маленький шлях – не для людей...» без проблем виконали учасники, які вибрали поглиблений рівень сертифікаційної роботи. Психометричні показники виконання зазначених завдань у межах цієї групи можна визначити як нормальні. Учасники зовнішнього оцінювання, які вибрали базовий рівень тесту з української мови і літератури, виконали два завдання з п’яти в оптимальному режимі. Психометричні показники результатів виконання цих завдань відповідають значенням, прийнятним для завдань, які є…
У Херсонському РЦОЯО завершено перевірку бланків Б сертифікаційних робіт учасників ЗНО-2015 з української мови і літератури
У Херсонському регіональному центрі оцінювання якості освіти завершено перевірку бланків Б сертифікаційних робіт учасників зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури.  Херсонський регіональний центр оцінювання якості освіти щиро вдячний фахівцям, які долучилися довизначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури і присвятили ці святкові дні роботі над перевіркою власних висловлень учасників ЗНО.
До питання про зміст деяких завдань ЗНО з української мови і літератури у 2015 році
Після проведення тестування з української мови і літератури розпочалася бурхлива дискусія щодо змісту окремих завдань і відповідей до них тесту з української мови і літератури. Портал "Освітня політика" звернувся до Українського Центру Оцінювання якості освіти з проханням надати відповідний коментар. Від часу формування системи ЗНО з української мови і літератури на початку 2000-х років завдання на читання й аналіз тексту розглядали як елемент, який обов’язково має бути включений до структури мовного тесту. Ця позиція випливала передусім із розуміння того, що одним із важливих результатів вивчення мови в школі є сформована читацька компетентність учня, яка б у подальшому забезпечувала його спроможність,…
К сожалению ваше время вышло